Opel Ampera-E model który przerósł podaż

2019-05-05 12:50 |

#Elektryczny #Opel #Ampera-e
Opel Ampera-E model który przerósł podaż

Opel Ampera-E pierwszy elektryczny model Opla, który wszedł do sprzedaży w roku modelowym 2017 okazał się hitem sprzedażowym. Potężny zasięg ponad 500 km na jednym ładowaniu (NEDC) w czasie debiutu nie miał równych w swojej klasie. Niestety Ampera-E nie jest dostępna na Polskim rynku.

Galeria: Opel Ampera E

Opel Ampera-E to typowy przedstawiciel segmentu aut kompaktowych - stworzony jako pięciodrzwiowy hatchback z napędem elektrycznym o ciekawej stylistyce zabierający 5 osób - najprostszy sposób by stać się bestsellerem.

Ampera-E mierzy 4164 mm długości, 1765 mm szerokości (2039 mm wliczając lusterka) i 1594 mm wysokości. Przy rozstawie osi 2600 mm wygospodarowano całkiem sporo miejsca w kabinie. Pojemność bagażnika w zależności od konfiguracji miejsc wynosi od 381 do 1274 l! Długość użytkowa bagażnika od 692 mm do ponad 1400 mm.

W czasie debiutu nowa Ampera-E mogła się poszczycić dobrymi osiągami. Wszystko za sprawą elektrycznego zespołu napędowego o mocy aż 204 KM (150 kW) rozpędzający kompaktowego Opla do setki w 7.3 sekundy. Prędkość maksymalna to 150 km/h - może nie czyni z Ampery-E samochodu sportowego, ale zasięg do 520 km (NEDC) na bateriach sprawia, że Ampera może być samochodem codziennego użytku również w trasie.

Akumulatory zostały umieszczone pod podłogą nie ingerując zbytnio we wnętrze pojazdu. Pojemność akumulatora to 60 kWh. Ładowanie

Cena podstawowa Ampery-E w zależności od wersji wyposażenia wynosi od 42.990,00 EUR za wersję Ampera-e Plus. Ampera-e Ultimate to wydatek rzędu 48.385,00 EUR. Samochód nie jest dostępny na polskim rynku.

Galeria: Opel Ampera E

Portal Samochodów Niskiej Emisji

Copyright 2019

Partner techniczny TMNET.PL