Mazda CX-30 wyłącznie z napędem typu MHEV

2019-07-07 16:19 |

#MHEV #Mazda #CX-30 #Skyactive-X #Oferta
Mazda CX-30 wyłącznie z napędem typu MHEV

Nowa Mazda CX-30 wchodzi na polski rynek wyłącznie z benzynowymi silnikami wysposażonymi w 24V system typu Mild-Hybrid. Dzięki temu nowy kompaktowy crossover jest bardziej ekologiczny.

Nowa Mazda CX-30 mierzy 4395 mm długości, 1795 mm szerokości i 1530 mm wysokości. Przy rozstawie osi 2655 mm oferuje komfortowe warunki podróżowania dla 5-ciu pasażerów mogących zabrać dodatkowo 460 l bagażu. W konfiguracji 2-osobowej ze złożonymi tylnymi siedzeniami możliwości przewozowe bagażu wzrastają do 1460 l.

Mazda CX-30 oferowana jest z jedną z dwóch benzynowych jednostek napędowych wyposażonych w 24V układ typu Mild-Hybrid:
- 2.0 Skyactiv-G o mocy 122 KM (90 kW) i 213 Nm momentu obrotowego
- 2.0 Skyactiv-X o mocy 180 KM (132 kW) i 224 Nm momentu obrotowego.

Skyactiv-X jest rozwiązaniem, które pozwala nam na znaczne obniżenie zużycia paliwa i emisji spalin przy jednoczesnym zwiększeniu mocy i przyjemności z prowadzenia

Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland



O nowej rodzinie silników Skyactive-X będącgo zastosowaniem zalet silnika wysokoprężnego w benzynowej jednostce pisaliśmy w czerwcu w artykule Rewolucyjna Mazda3 SkyActive X MHEV.

Wszystkie jednostki napędowe modelu Mazda CX-30 oferowane są w konfiguracji z szeciobiegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów z napędem na przednie lub wszystkie koła.

Ceny zaczynają się od 101 900 zł za wersję Kai z silnikiem 2.0 Skyactiv-G 122 KM. Za model z rewolucyjnym silnikiem 2.0 Skyactiv-X trzeba zapłacić conajmniej 120 900 zł za wersję Kanjo.

Portal Samochodów Niskiej Emisji

Copyright 2019

Partner techniczny TMNET.PL