Nadchodzi nowy Renault Captur z napędem hybrydowym

2019-07-09 10:11 |

#PHEV #Renault #Captur
Nadchodzi nowy Renault Captur z napędem hybrydowym

Renault prezentuje nowego Captura drugiej generacji, który oferowany będzie również z napędem hybrydowym typu plug-in już w 2020 roku.

Galeria: Renault Captur E-TECH

Nie dajmy się zmylić pozorom - choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że nowy Captur to wersja po liftingu to po przejrzeniu podstawowych danych technicznych wiemy, że to nie jest ta sama konstrukcja. Nowy Renault Captur w porównaniu do swojego poprzednika nieco rośnie - został wydłużony o 106 mm (do 4228 mm), poszerzony o 19 mm (do 1797 mm) wysokość zaś pozostała bez zmian (1566 mm). Nowy Captur posiada również wydłużony rozstaw osi o 33 mm do 2639 mm.

Wizualnie Renault postanowiło nie zmieniać tego co dobre. Główne zmiany wizualne to zmieniony przód pojazdu - upodobniony do nowego Renault Megane - nowy kształt reflektorów w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej w kształcie litery "C" oraz agresywniejszy przedni zderzak. W tylnej części zmianie uległ również zderzak, na którym teraz znalazła się tablica rejestracyjna, LEDowe lampy tylne - w kształcie litery "C" z wydłużoną górną częścią zachodzącą na klapę. Nowy Captur prezentuje się teraz zdecydowanie nowocześniej od swojego poprzednika.

Ilość miejsca wewnątrz również urosła - szczególnie dla pasażerów z tylnej kanapy. Otrzymali oni dodatkowe 17 mm przestrzeni na kolana co w połączeniu z możliwością przesunięcia tylnego rzędu siedzeń w głąb bagażnika do 16 cm daje sporo miejsca. W nowym Capturze również urósł bagażnik do 536 l.

Wnętrze czerpie inspirację z nowego Renault Clio, jest nowoczesne i ergonomiczne. W centralnej części znalazł się duży dotykowy wyświetlacz o przekątnej 7-miu lub 9,3 cala z obsługą nawigacji 3D.

Największą nowością w nowym Capturze ma być jego układ napędowy w wersji plug-in hybrid. Co wiemy o nowym Renault Captur E-TECH Plug-in? Póki co niewiele. Hybrydowy układ składać się będzie z benzynowego silnika o pojemności 1,6 litra wyposażonego w filtr cząstek stałych oraz dwóch elektrycznych silników trakcyjnych i akumulatora o pojemności 9,8 kWh. Renault zapowiada, że nowy Captur E-TECH będzie odzyskiwał maksimum energii oferując zasięg elektryczny 45 kilometrów w trasie z prędkością do 135 km/h. W mieście zasięg hybrydowego Captura wzrośnie aż do 65 km (WLTP).

Hybrydowa wersja modelu Renault Captur do sprzedaży ma trafić w 2020 roku.

Galeria: Renault Captur E-TECH

Portal Samochodów Niskiej Emisji

Copyright 2019

Partner techniczny TMNET.PL