Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid

2019-09-06 09:09 |

#PHEV #Peugeot #508 #508 SW #Homologacja
Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid

Nowe zelektryfikowane wersje modeli Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid przeszły testy homologacyjne udowadniając, że są niezwykle efektywnymi hybrydami typy plug-in. Peugeot rozpoczął sprzedaż modeli we Francji, do Polski hybrydowe modele trafią przed końcem roku.

Galeria: Peugeot 508 PHEV

Nowe hybrydowe wersje modelu Peugeot 508 zarówno w wersji sedan jak i kombi napędzane są układem hybrydowym o mocy systemowej 225 KM (165 kW). Układ hybrydowy składa się z nowoczesnego silnika benzynowego PureTech o mocy 180 KM (132 kW) i elektrycznego silnika o mocy 110 KM (80 kW).Podczas testów homologacyjnych francuski układ hybrydowy udowodnił swoją innowacyjność trafiając do ścisłej czołówki napędów hybrydowych pod względem emisji CO2.

Peugeot 508 Hybrid uzyskał wynik emisji CO2 na poziomie 29 g/km, zużywając średnio 1,3 l/100 km benzyny. Tak dobry wynik udało się uzyskać dzięki zasięgowi w trybie całkowicie elektrycznym wynoszącym do 54 km. W odmianie kombi Peugeot 508 SW Hybrid emituje 30 g/km CO2, a jego zasięg całkowicie elektryczny wynosi do 52 km.

Hybrydowe wersje Peugeota 508 na nowo definiują doznania płynące z prowadzenia samochodu. Za sprawą nowoczesnych zespołów napędowych Plug-In Hybrid oferują cały wachlarz nowych, bardzo intensywnych wrażeń. A to wszystko dzięki unikatowym trybom jazdy:
- Tryb 100% elektryczny ZEROEMISYJNY oznacza idealnie cichą pracę
- Tryb SPORT – to maksymalne wykorzystanie energii samochodu zapewniające sportowe doznania
- Tryb HYBRID oznacza wszechstronność
- Tryb COMFORT łączy właściwości trybu HYBRID z komfortem adaptacyjnego zawieszenia.

Według deklaracji producenta w przypadku modeli Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid koszty posiadania i użytkowania wersji z silnikiem BlueHDi 130 EAT8 i wersji z napędem hybrydowym plug-in są porównywalne.

Galeria: Peugeot 508 PHEV

Portal Samochodów Niskiej Emisji

Copyright 2019

Partner techniczny TMNET.PL